Cum poți beneficia de service

În eventualitatea nedorită în care întâmpini probleme legate de funcționarea produsului tău Apple, apelează la un furnizor autorizat pentru service în garanție și post-garanție, precum și pentru diverse servicii de instalare, configurare, mentenanță, depanare ș.a.m.d.

                                                       

Procedura predare produs in service:

Inlaturati husele, carcasele, foliile.
Realizati back-up-ul datelor (acest serviciu poate fi asigurat si contra cost).
Dezactivati echipamentul din contul iCloud (daca a fost in prealabil inregistrat, vezi mai jos).Eliminati codul de acces.

*Pentru produsele trimise prin curier rapid, va rugam sa ne furnizati o adreasa corecta pentru livrarea produsului catre dumneavoastra.

 

Dezactivare functie Gasire iPhone:

Inainte de a preda produsul in service trebuie sa dezactivati functia Gasire iPhone urmand instructiunile de aici

 

Ne pasă. Ajută-ne să îmbunătățim și mai mult un service excelent.

Ne-ar plăcea să aflăm detalii despre experiența ta!
Lasă o adresă de e-mail furnizorului tău de service atunci când predai produsul.
Este posibil să primești un scurt chestionar în care ești învățat să comentezi experiențele tale legate de reparații.

Îți mulțumim,
zPhone